Pages

Wednesday, January 04, 2012

P1 WiMAX No Coverage?

Check out the coverage.
Situasinya ialah aku nak bertukar provider wireless broadband dari Celcom kepada P1 WiMAX. Dari segi plan bayarannya, aku akui P1 lebih menyerlah. Jadi aku buat survey sedikit. Perkara pertama sekali yang aku lihat ialah coverage. Coverage yang merangkumi tempat-tempat biasa aku pergi. Celcom memang diakui coverage'nya meluas. P1 masih lagi dalam proses pengembangan coverage.

Pertama sekali tempat yang aku check coverage'nya ialah rumah di Putrajaya. Guess what? P1 takde coverage di rumah aku tu. Haha... Sepatutnya Putrajaya diberi coverage maksimum. Ini kan tempat yang sering orang datang. Kalau centre of attention places pun tak boleh bagi full coverage, macam mana orang nak percaya.

Update:

P1 Twitter reply as soon as they see my post.

The reply. Very honest.


"Memandang ke belakang, yang ada kesan langkah penuh berdarah. Lantas, melihat ke hadapan, yang wujud jalan onak berduri. Tapi tak mungkin berdiri di sini, terdiam dan terpaku. Kerana putaran hidup memaksa aku melangkah, walau setapak. Langkah berdarah jadi pengalaman, buat pedoman melalui jalan onak berduri."

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!