Pages

Tuesday, February 28, 2012

SBPA : Maklumat Terkini Yang Diterima.

Aku yakin ramai yang tertunggu-tunggu maklumat berkenaan SBPA. Aku sendiri pun terpusing-pusing, terjenguk-jenguk mencari maklumat terkini. Dok pasang telinga di mana-mana kalau ada info terkini SBPA. Dan akhirnya, hari ini aku dapat info terbaru.

SBPA akan diumumkan pada 12 Mac ini. Tarikh adalah seperti yang aku dengar, jadi tolong jangan salahkan aku andainya terdapat perubahan tarikh. Pengumuman ini akan dibuat oleh Perdana Menteri kita di sebuah lokasi yang tidak pasti. Dengar ceritanya stadium dan akan dihadiri ribuan penjawat awam. Stadium mana itu belumlah aku tahu. Tunggu informer bagi pesanan khidmat ringkas (SMS) dulu.

Pengumumannya berkenaan kadar baru Skim Baru Perkhidmatan Awam (SBPA).

SBPA Announcement:

Tarikh : 12 Mac 2012 (Update as of today)
Places : Unknown. Rumor to be in the stadium.
Audience : Thousand of Government Servant. (Rumor Also)

Tunggukan pengumuman itu dan semoga semua pihak akan berpuas hati.

arizs

from {desk}

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!