Pages

Monday, April 18, 2011

Myvi Swift Bodykit

Memandangkan myvi SE kesayangan aku telah kemik bumper depannya, aku dalam perancangan nak tukar bumper baru. Itu pun bergantung kepada modal jugalah. Yang pasti, aku dah terminat 1 model bumper ni. Menarik. Swift bodykit.(Seperti gambarajah).

Apa kata korang? Bagi lah pendapat tentang bodykit ni. ok ke tak ok?

"Memandang ke belakang, yang ada kesan langkah penuh berdarah. Lantas, melihat ke hadapan, yang wujud jalan onak berduri. Tapi tak mungkin berdiri di sini, terdiam dan terpaku. Kerana putaran hidup memaksa aku melangkah, walau setapak. Langkah berdarah jadi pengalaman, buat pedoman melalui jalan onak berduri."

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!