Pages

Monday, February 25, 2013

JJCM : Burger Bakar Taman Pinggiran Putra, Putrajaya.


Suasana di premis yang super relax.
Alhamdulillah....

Tercapai juga hajat aku sekeluarga nak makan burger bakar. Semuanya tak dirancang. Sedang seisi keluarga menonton TV, tiba-tiba isteri menyuarakan keinginan nak makan burger bakar. Sebelum ini pun ada juga aku suarakan hasrat itu, tapi tak tahu nak cari di mana. Setelah di 'publish' di facebook, ramai juga yang memberikan info lokasi burger bakar.

Tu dia Otai memasak. makannnn...
Setelah solat Maghrib, aku seisi keluarga terus keluar ke destinasi yang dituju. Burger Bakar Amir Garsia, Desa Pinggiran Putra, Putrajaya. Kalau dari rumah aku, 5minit sahaja dengan menaiki kenderaan. Itu yang best tu.
Lokasinya tak susah sangat nak di cari. Terletak di pinggir Putrajaya, ianya mudah diakses oleh semua penduduk Putrajaya. Burger Bakar Amir Garsia, Desa pinggiran Putra, Putrajaya. Situasi kedai yang sederhana tetapi selesa, jauh dari bising kenderaan.

Sesi Menunggu yang happy.
Ada terdapat beberapa pilihan menu untuk pengunjung. Tak dapat aku nak paparkan gambar menu sebab terlupa nak snap. Burgernya sedap. Tak terlalu berminyak dan overall rasa pun sedap. Jika dibandingkan Burger Bakar Amir Garsia, Desa pinggiran Putra, Putrajaya ini dengan burger bakar yang pernah aku makan di Seksyen 2, Bangi, aku puji lagi Burger Bakar Amir Garsia, Desa pinggiran Putra, Putrajaya ini. Lebih mantap. Pelanggan tidak perlu menunggu lama disebabkan kerja yang efisyen, dan chef dibantu oleh isteri. Sekaligus mempercepatkan proses. Daging dibakar sehingga betul-betul masak yang menambahkan lagi keistimewaan burger bakar ini..

Berkelah di Monumen Alaf Baru.
Sekiranya pengunjung ingin makan di premis Burger Bakar Amir Garsia, Desa pinggiran Putra, Putrajaya ini, dimaklumkan yang premis tersebut tak menyediakan banyak kerusi dan meja. Ini kerana kebanyakkan pengunjung membeli Burger Bakar Amir Garsia, Desa pinggiran Putra, Putrajaya dan berkelah di tepi Tasek Putrajaya. Termasuklah aku sekeluarga.

Masa Operasi:

Sabtu - Khamis
06:00PM - 11:00PM

Jumaat - Cuti.

P/s: Dengarnya nak buat delivery pulak. Makin majulah bisnes. Tahniah bro.

Peta lokasi ::


View Burger Bakar Amir Garsia, Desa pinggiran Putra, Putrajaya in a larger map

arizs

from {desk}

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!