Pages

Thursday, February 14, 2013

Saman AES dan Renew Roadtax? Bolehke?

Tergerak hati nak menulis berkenaan isu ini. Mesti ramai yang blur, boleh ke renew roadtax kalau ada saman AES. Aku pun dulu sama macam korang. Tertanya-tanya. Siap ambil keputusan nak bayar lagi saman tu. Tapi setelah aku mencuba renew roadtax, rupa-rupanya boleh lah. Ingatkan walaupun AES ditangguhkan, sesiapa yang dah kena saman tu, wajib bayar, kalau tak tak boleh renew roadtax.

Untuk sementara ini, boleh ye tuan puan sekalian untuk renew roadtax walaupun ada saman AES. Petang semalam roadtax aku dah sampai. Selasa malam aku cuba renew melalui myeg. Yeah!

Abaikan kelajuan tu. Aku dengar, ada yang cecah 798KM. Haha.
Dan ini contoh saman AES di myeg. Takde gambar sebab surat sampai kat kampung. Sementara ini, AES ditangguhkan. jadi, bolehlah tuan puan renew roadtax tu. Dah diluluskan nanti, bayar lah saman tu ye.

arizs

from {desk}

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!