Pages

Tuesday, June 10, 2008

Destinasi Percutianku.

Aku terfikir, apa yang aku mahukan sebenarnya. Makin lama aku fikir, makin kusut fikiran aku. Jadi, aku bercadang nak pergi travel. Melihat-lihat dunia luar. Mana tahu ada ruang untuk aku di situ.

Ini adalah rancangan aku. Destinasi percutian aku seterusnya. Aku akan cuba update senarai ni bila mana ada tempat terbaru aku nak pergi. Jangan risau, pasti ada gambar yang aku uploadkan di sini nanti.

Destinasiku:


Gua Tempurung-Taman Negara-Air Terjun Sekayu-Tasik Kenyir-Pulau Perhentian

*masih ada banyak lagi tempat yang tak disenaraikan.

Oh! Terlupa. Today sangat boring. Tak kuar pun. Stay at the office buat paperwork. So far, tak pasti apa yang aku mahu, tapi banyak yang berlegar dalam fikiran. Its sux.

Edit*

Just got back to the office, 12:34AM. Kena plan nak buat apa esok. After thinking for a while, esok nak pergi Jabatan Kebajikan Masyarakat, ipoh. Since OKU ada banyak kemudahan sekarang, why not tak ambil jer peluang nih.

Till next time, adios amigos.

5 comments:

  1. shud go to taiping makan mee udang. ngee~

    ReplyDelete
  2. jom! saper lagi nak join. best o0o0o...

    ReplyDelete
  3. you pick me up at manjung then we head to taiping :P

    ReplyDelete
  4. taiping!! my fav place of all...u shuld try the yong tau foo...its superb!!
    anyway,once im in msia,im gonna drag u to go to evry single place which offers good food...deal?

    ReplyDelete
  5. Deal! Me And my car is at your service.

    ReplyDelete

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!