Pages

Wednesday, June 04, 2008

I have Faith!



Aku tengah lepak kat umah nih. kepala serabut. mana taknya, aku tengah pikir mana cara nak wat duit nih. giler la life aku sekarang nih. RM2000 tak cukup. Korang nak tau apa aku buat dengan duit tuh. Meh aku kongsi dengan korang.

Sewa : RM450/-
Kereta : RM650/-
Kad Kredit : RM500/-
Phone rumah: RM100/-
Celcom : RM150/-
Bil elektrik : RM50/-

Korang kira la. Tue belum masuk minyak keta, maintainance, this & that. Aku pun dah naik kelabu asap dah nih. Sabar jer la.

Nie lak mak aku dok suruh pikir apa yang aku boleh buat. Bisnes per tah. Aku pun pening. Aku nih kalau normal cam orang lain, takyah nak suruh aku pikir. Aku wat jer. Sebab fizikal aku kurang upaya tuh yang buat aku slow sikit.

takper la. ada la ruang untuk orang macam aku ni. kalau takde ruang, watpe tuhan selamatkan aku dari eksiden tu kan. DIA adil. Aku confident dengan DIA.

Akhir-akhir nie, aku banyak terfikir. in the future, how i will become? aku pun tak dapat nak figure out. yerla, orang macam aku bukan senang nak dapat keja. susah sangat. either keje sendiri or tak keje terus. tue je la option yang ada. dugaan kan.

xper la. aku taknak melalut lagi. makin lama, makin banyak rahsia hati aku yang terbongkar karang. bahaya.

- the end -

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!