Pages

Wednesday, July 09, 2008

Amsterdamng??

Tadi aku lepak dengan Noor & Faizal. Noor tak habis-habis citer pasal Trip dia ke Terengganu. Citer pasal penyu la, tempat dia stay la. Nie part yang aku gelak gila-gila.

Oldman: "Mu Mari Mana?" (Sorry for not loghat nganu sangat. :p)

Noor: "Saya mari dari Amsterdamng. Pakcik pernah pergi ker?" (Slang terengganu Noor :p)

Oldman: "Pakcik banyak kali dah pergi Amsterdamng." (Not once!)

"Amsterdamng". What the heck? Dush dush. (Knocking my head. It hurts :p) Ngee...

Orang nganu jangan marah erk. Hehehe.... Ada videoclip yang aku nak sangat publish kat sini. Funny o0o0o... Anak sedara aku cakap nganu. Cute sangat-sangat. Hehehe... (That can wait. Tak transfer lagi dalam komp. :p)

Tapi, dalam banyak-banyak citer best, ada gak yang tak best. Apa dia? Korang nak tau ker?

Noor: "Aku pergi Masjid Terapung. Yuk, kotor la. Eeee.." (Obviously)

Ai: "Aku pernah gak gi tempat tuh. Memang kotor. They should jaga tempat tuh. :-("

faizal: "Kotor camner tuh?" (Not yet been in Terengganu.)

Noor: "Ada ker toilet lepas direct dalam air bawah tuh. isk, geli aku." (Not so sure bout that.)

Ai: "Aku tau toilet dia tak bersih jer. Yang lain aku tak check. Air tasek tuh pun cam ngeri jer. Uweks." (It's gross!)

Camtuh la serba sikit luahan hati dari mereka yang pulang bercuti di Terengganu. rasanya boleh di pertingkatkan lagi. (Kerajaan Terengganu kena take note nih. :p)

Oke Oke. Why not we stop here. Dah meleret-leret dah ni. Karang last-last aku jadi pengulas politik Anwar Ibrahim lak karang. Ngee...

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!