Pages

Saturday, July 26, 2008

Di Tepi Pantai Yang Indah....




Makin hari, makin tertekan. Tue la situasi aku. Tertekan sebab apa? Aku pun tak tau. No idea. Jadi untuk hilangkan tekanan, tadi aku pergi Teluk Batik. maybe deruan ombak memukul pantai, tiupan angin sepoi-sepoi bahasa, boleh membuatkan kerunsingan aku hilang. (Ayat sastera siot!)
Nak kata aku mandi, tak juga. Aku tak suka mandi laut. Aku suka air terjun. Since area manjung takde air terjun, or maybe aku tak tau, jadi aku pergi lepak tepi pantai. Macamana Teluk batik sekarang? Biasa jer. Ada la perubahan berbanding waktu aku kecik-kecik dulu.(Dulu lagi meriah.)
Terfikir balik. Rupanya aku serabut bukan pasal apa. Mama tanya pasal Lily. Arghh, aku seboleh-boleh taknak cakap pasal dia. Cukup le. Yang lalu, biarkan jadi memori. Tapi sebab dia pandai amik ati famili aku, aku la yang susah.(Dia dah get along dgn famili aku.) Aku pun satu hal. Kenalkan pada famili aku watpe. Kan dah susah sendiri.(Think before you do.) Oke oke. Forget it. Thats all in the past.
Apa nak jadi dengan aku ni. Too many girls around. Confuse. But I'm not at fault. They come after me.(Trying to justify myself.) Lately rasa nak enjoy life jer. Lagipun, apa yang nak gelabah sangat. Banyak masa lagi. Aku baru 24 tahun. Ada 6-7 years lagi kot if I wait for someone.(U know who. Let it be a puzzle.)


I think I'll do it tat way kot later. I don't feel like wasting my love anymore on something uncertain. What say you people? If you think I'm at fault, let me know now, so I don't make the mistake.

Argh! tiap kali balik lepak dengan kak ina, sure kepala aku jadi sewel. Makcik la ni. Racun aku suruh kawen nih. Wat aku rasa diri dah tua jer. Hampeh betul. (Kak Ina = Makcik = Akak aku.)

I better stop for now. take a look at the picture k. Buh! bye.

2 comments:

  1. ala..rilexlah..baru 24..tggu 27 ke 28 baru kawen..sound better..lepas tu cari yang 5thn lagi muda..insya-allah bahagia..(memndai je nasihat kat org..tpi aku pun sama..huhu)

    ReplyDelete
  2. Hehehe... bkn masalah umur. Kalau awk dh ada everything, tats the only thing yang awk akan cari the last. Tue la yg sy lalui.

    ReplyDelete

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!