Pages

Monday, July 28, 2008

What's the secret?






Apa yang nak diceritakan yer? Lately, takde idea sangat. Coz, tak kuar traveling. Semalam jer aku pergi kenduri kawen zul. Tis time, buat kat rumah lelaki. Suka la warna baju pengantin tu. Light blue. Biler la aku nak pakai baju colour tu. Kendurinya meriah. Aku ada wat video. But tak full la. Just waktu pengantin berarak masuk. Korang nak tengok ke? Tak edit pun lagi. Nak masukkan lagu per erk? Korang ada idea?



Yesterday, aku dah berjaya beli rumah. Well, nothing new bout that. But, I feel like writing it here.(Aset masa muda.) Tapi nazak juga la kan. Hutang jer la aku ni. Adoi. Mati la. So far sekarang ni, hutang dah gila-gila banyak. Sakit dah kepala ni.

Wanna hear a secret? lately, I feel like i'm getting useless than ever. The heck?! Life is so terrible around me. My life included. Falling for somebody, yet it's hard to explain. Rasa macam life ni takde meaning, tapi tak boleh nak giving up.(My rules is not to give up.) In the end, aku cuma melukakan diri sendiri and buat life jadi miserable. Arghhhh...

2 comments:

  1. secret?? what it is?? whisper to me..huhu

    ReplyDelete
  2. Hahaha... Its in the post. I make it a secret coz its a secret aite? Find it?!

    ReplyDelete

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!