Pages

Saturday, August 16, 2008

If You Only Knew, That I'm Crazy For you (Sing It!)

"Message Sent"

"Message Sent"

"Message Sent"

"Message Sent"

"Message Sent"

"Message Sent"

"Message Sent"

1,2,3,.....,7! The hell?? 7 sms and takde satu pun reply. Pergh! Adakah aku di boikot, atau diaorang takde kredit??

"Report Pending..."

"Report Pending..."

Uish! 2 report pending. Wah. Ini terbukti. Aku sedang di boikot oleh semua orang. Mereka semua tak mahu sms dengan aku. So macamana yer?? ("Call la diaorang".) Call? Tidak! Tidak sama sekali. Watpe menghabiskan duit call. SMS cukup la.

Jadinya, nak buat apa petang sabtu ini?? Aku SMS Sh0e, ajak pergi lepak makan mee udang. Jawapannya?? Report Pending tuh. Hampeh. Nak pergi travel, macam takde purpose je. (Pergi sandakan la weih!) Jauh yang amat. Adoi, teringat lak. Leceh betul. Telah ku sms dia, namun tiada balasan. 0ops, ada balasan;
"Tengah makan ni. Nanti sms!"

So sad. Ada ker tue jer jawapan yang aku dapat. Memang obvious, aku di boikot. Lastly, I'm stuck here. Bertemankan winamp dan Friendster. Adakah ini hidup yang aku cari?? Tidak! Tidak! Aku perlu keluar dari kepompong ini.

Dapat sms lg;
"Bukan... Tengah settlekan kuih..."

Adakah kuih lebih penting dari aku???(Sigh.)

Esok aku pergi Lost World Of Tambun. Zul + Linda ajak. Hurm, pergi single ker aku ni?? Adoi, sux man. Uwa!!(Sigh!)

Dah dah. Aku berjaya merepek hari ni. Dek boring sangat. Latest Video of Adam will be publish soon. Wait for it!!!

By the way, title tuh sebab tengah layan lagu Gil Ft. Moffats - If You Only Knew. Tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang dah passed away.

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!