Pages

Friday, September 12, 2008

Blink Blink?(Aku ker?)

Blink Blink. Begitu la kata beberapa orang kawan aku yang aku jumpa. Aku blink blink? hahaha... cam pelik jer. Maybe coz aku dah tenang sikit sekarang kot. Mana taknya, banyak gila dugaan sebelum ni. So, sekarang dah steady la sikit. 2 hari ni, aku rajin sangat update blog. Boring pun sebenarnya. Nothing much to do. Masih lagi dalam shock bila dapat jumpa kawan-kawan lama. Suprise tu tak hilang lagi.
Lepas je sahur, aku terus stay up. Malas nak tidur. Dalam pada tu, terpikir gak apa nak buat hari nie. Bukan senang kerja sendiri ni. Kalau takde kerja, takde duit. Macam tu konsep kerja sendiri ni. Aku ingat, lepas jer aku settledown nanti, aku nak pindah balik ke kampung. Untuk masa depan semua orang juga. Tak boleh lagi hipokrit dengan kehendak sendiri jer. Bila di pertimbangkan, tue jer la caranya. tapi, boleh ke aku adapt dengan kehidupan kampung yang serba tak cukup tu balik? Dah biasa nak McD, 5 minit jer dari rumah. Tetiba dok kampung, nak makan McD, kena drive 45 minit. Gila!
Semalam, almost gak la nak kuar lepak dengan Atiqah. Since dia lepak Ipoh sekarang ni. So, aku just cakap nak jumpa jer. But, last minute cancel lak. takpe la. Esok masih ada. Aku tak sangka dia ada chemistry dengan Azmi. Actually, Azmi yang ada chemistry dengan dia. Ni la kawan-kawan sekelas. Senyap-senyap jer bercinta. huhuhu...
Alamak, hari ni jumaat dah. Kejap je. Aku nak amik duit ke tak dari akaun syarikat yer? Sen aku nak belanja pun dah kering ni. Adoi. Dah kritikal ni.....

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!