Pages

Saturday, September 13, 2008

New Look, New Features, Old Me.

Ok. Seperti yang korang semua perasan. Blog aku sekali lagi melalui transformasi interface. Yang pada kali ni aku boleh katakan agak extreme A.K.A keterlaluan. Gila glamor sebenarnya. Ada ker letak muka besar giler jadi header. Hahaha... Seharian gak aku carik idea tuh. Last-last aku berjaya. Thanks pada sh0e yang nanti akan komen aku nyer blog.
Hari ni, aku ada meeting. waktu berbuka nanti dengan Tiqah. 30 minit gak la mengayat nak ajak kuar berbuka bersama. Katanya segan, malu dan yang sama waktu dengannya. Shy Shy the Cat la senang citer. Aku lak masuk dalam kategori yang tak tahu malu. Selamba jer. Akhirnya, dia bersetuju juga. So, tempat berbuka pilihan antaranya Nasi Lemak Ayam Kampong, which is sangat mahal harganya. Tempat lain tak fikir lagi. Tengah mencari idea lagi. Ada sesapa nak rekomen tempat makan yang oke? Yang boleh riuh-riuh sikit. Almaklum la, perjumpaan after 13 years ni. Nak gelak bagai pecah perut ni.
Malam tadi lak, aku kuar lepak dengan Faizal and few kawan lagi. Lepak dengan Abang Romzi sama. Jutawan ni beb. Dalam dia dok lepak-lepak dengan kitaorang tadi, selamba jer bagi hamper pada business contact dia. Balik tuh dia story, hamper tuh jer dah RM1800. Bayangkan la. Semalaman jer abis RM1800. Kalau aku, fuh. Beli BMW kesayangan aku ler. Per lagi. Tengokkan cara dia berurusan, terpikir aku.Banyak dugaan aku nak jadi macam dia. Halal haram tuh dah tentu kena tahu. Iman kena kuat. Sokongan dari belakang pun kena power. Kalau tak, silap-silap hanyut. Abang Romzi nih sempoi abis. Kuar pakai kain pelekat jer.
Lepak dengan Pak Andak Faizal sekali. Citer pasal kawen ler. Dia tolong arr ushakan nama aku dengan Sepesel aku tuh. Cara orang lama-lama dulu. Resultnya? Tak payah la aku tulis kat sini. Cukup ler aku jer yang tau kan. Insya'Allah.
Balik dari lepak pun jam dah kol 3 pagi. Elok aku lalu dekat korner dekat dengan rumah aku, ada roadblock pulak. Tapi macam biasa la, orang baik cam aku memang diaorang bagi lepas jer. Padahal polis peronda tuh dah naik cam keta aku. Hari-hari balik rumah lewat. Hahaha.. Tapi ada gak keta yang lari dari roadblock. Honda Civic I-vtec lagi tuh. Yang 2.4v tuh. giler. Sure duit banyak sangat nak bayar saman tuh.
Ok la. Aku nak tido kejap ni. Siang karang aku nak blah pergi Tronoh jap. Ada kerja kat sana. Petang lak aku nak kena pergi berbuka puasa dengan kawan aku ni. Taking care all. Enjoy the new look. Hahaha...

2 comments:

  1. salam...
    u know wut,i terkejut giler dgn ur 'big face' tu..
    ...scary lak nk baca blog u nie..its like u tgh tgk i yg kusyuk membaca ur posts...
    huhuh.....

    ReplyDelete
  2. Hehehe... tuh arr best tuh. I wat gimik tuh. Idea yang menarik. Per kes letak muka comey2 kan. heheh...

    thanks mell. u mmg understanding..

    ReplyDelete

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!