Pages

Tuesday, November 11, 2008

Selamat Tinggal Dunia!



Seminggu berlalu since aku update blog. Kekerapan update semakin menurun. Tak dapat nak membantu. Before anything, aku nak mengucapkan tahniah pada kawan sekelas aku di Teknik Persiaran Brash, Noor Shalina Sahari, yang selamat bertunang sabtu lepas. Syukur, dah makin ramai kawan aku yang melangkah setapak dalam kehidupan.
Akhir-akhir nie, bebanan kerja aku makin bertambah. Aku sendiri jadi pemarah sekarang ni. Kata bakal isteri aku la. Tak pasti betul ke tak, tapi maybe betul kot. Rasa bersalah juga pada dia. Buntu kepala otak aku. Ungkin ada hikmah atas setiap yang berlaku. Kan?
Cuti sekolah dah makin hampir. Apa perancangan aku ye? Aku nak pergi bercuti cadangnya. Nak tenangkan fikiran. Siapa ada cadangan tempat-tempat menarik? Bagitau okay. Boleh aku senaraikan. Destinasi budget? Pun menarik gak. Tapi budget tu berapa kan. Kalau seribu, tu bukan budget tuh. tue nk abiskan duit. Hehehe.
Pada kawan-kawan yang pelik kenapa aku dah jarang update blog, ingin aku nyatakan yang aku sangat busy akhi-akhir nie. Aku banyak kejar projek akhir tahun ni. Disebabkan jangkaan pada tengah tahun depan ekonomi akan jadi tak stabil, aku kena pulun dari sekarang. Ini la hakikat perniagaan.
Pada semua kawan-kawan Teknik Persiaran Brash, enjoy gambar pertunangan lin di friendster aku. Di sini aku attach jemputan kad kahwin Izzah. So, to all friends, jemput datang ke kenduri Izzah okay?!

Mohd Fairus & Nurul Izzah
27 Disember 2008
No. 5, Jalan Limau bali, Taman Kampar Jaya, 31900 Kampar, Perak D.R.

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!