Pages

Thursday, January 08, 2009

Heroes Season 3

Tidakkkkk.....

Aku telah kembali seperti asal dulu. Aku telah mengkhianati janji yang aku buat. Aku telah kembali menjadi peminat setia Siri TV Heroes. Arghhh. Ampunkan aku kerana mulai sekarang, aku akan menghabiskan masa-masa terluangku meng'download cerita heroes season 3. Tapi, bukan itu saja. Aku juga mula meng'download cerita siri Dexter. Situasi makin merbahaya. Masa terluang aku akan dihabiskan menonton cerita bersiri ini. Korang nak ke?? Aku boleh burn dalam DVD and post pada korang, tapi pada kos tertentu. Peluang terbuka pada bila-bila masa. Apa-apa cerita. Even cerita Friends Tahun 1 hingga Tahun ke-10 pun aku ada.

Heroes Season 3 makin menarik, makin mendebarkan. Tak sabar dah ni. Season 1 pun dah cukup thrilling. Inikan season 3. Korang tengok tak? Rugi oooo tak tengok. Memang best. Umph, marvellous. Aku suka watak Syler. Jahat tapi sophisticated. Seronok sungguh tengok dia makan otak orang. Huhu... Upgrade kuasa dengan cara consume otak orang. Dasat beb. Kalau aku ada power macam tuh, aku nak consume otak bill gate. Haha...

Dexter?? Siapa Dexter?? Psychopath yang jadi polis. Even Dexter sendiri memiliki keinginan membunuh yang cukup tinggi. Setiap penjenayah yang di dapati bersalah, akan di slaughter oleh Dexter. You Rock, Dex! Banyak sangat sebenarnya siri tv yang aku follow. Tapi, aku present yang paling aku minat jer la. Best beb.

Owh, by the way. Janji yang aku cakap tu, cuma janji aku taknak download siri tv lagi. Pasal harddisk aku yang 6 Terabyte tuh x cukup besar nak simpan semua siri tv ini. Hehe...

Korang minat siri tv apa???

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!