Pages

Wednesday, April 15, 2009

Sebulan bergelar suami.

Excited nak menulis ni. Sekarang dah pun masuk 150409. Bermakna dah sebulan aku hidup sebagai suami isteri. Fuhh, berbagai dugaan dan rintangan yang terpaksa aku lalui. Bukan senang nak ditempuhi, tapi aku redha. Sejenak terfikir, sekejap je dah sebulan aku nikah. Belum pun habis orang ucap "Selamat Pengantin Baru". Sedangkan pengantin dah takde bau pengantin pun. Bau peluh ada le. Hahaha...

Anyway, aku nak mengucapkan "tahniah" pada diri aku. Sebulan yang kritikal dah pun berlalu. Bulan kedua menjelma. Doakan yang terbaik buat aku dan isteri.

Sincerely;

2 comments:

  1. camner dah ada isi ke isterimu itu encik arizs?...hihii

    ReplyDelete
  2. haih,
    belum lagi.
    sedang diusahakan la ni.
    doa2 kan...

    ReplyDelete

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!