Pages

Tuesday, April 14, 2009

Kerja, Kerjalah... 0oooo

320i idaman kalbu.

Assalamualaikum,

Apa khabar kawan-kawan??

The very sorry sebab tak menghapdet blog seperti selalu. Lately, busy sangat. Banyak kerja kena settlekan. Hari aku happy. Short statement tu. Bukan kerana aku suka-suka happy, tapi kerana aku happy. Aku dapat job worth 850k. Rezeki pas kawen kot. Alhamdulillah. Pasnih boleh tukar BMW 320i Sport Edition yang sentiasa dihati aku ni. Julung kali juga la aku dapat projek-projek besar ni. Nak tau apa projeknya?? Aku kena instal Digital Display dekat SUK. Apa jadah Digital Display tu?? Korang tengok kat stadium-stadium, skrin besar tu. Itu la Digital Display.

Alkisahnya, customer aku ni, Husaili tepon. Tetiba minta sebutharga Digital Display ini. Apa dia ingat Digital Display ni macam harga LCD ke. Tetiba jer boleh minta and terus dapat. Aku minta tempoh 3 hari. Aku pun mengagau juga ler nak cari sebutharga bendalah ni. Tapi, akhirnya berbaloi juga usaha aku tu. Dapat juga sebutharganya. Dan, pagi tadi, secara rasminya aku dah serahkan sebutharga tu pada MD. MD pun bersetuju dengan harga yang aku tawarkan, dan terus allocate 850k khas untuk Digital Display aku ini. Kalau kata job ini berjaya, boleh ler aku wat kenduri kat umah aku nanti. Nak jemput semua kawan-kawan datang makan. Korang doakan la aku berjaya dalam projek ni Okay!?

Korang sure nak tau kehidupan aku lepas kawen ni kan?? Ceh, perasan cam selebriti lak aku ni. Tapi, life aku bertambah-tambah tak teratur sejak kawen ni. Bukan pasal aper. Bini kat shah alam, aku kat ipoh. Sape nak jaga. Dah tu, aku pun kerja le siang malam. Asalkan hati aku bahagia. Tapi syukur, aku dah boleh mula menyimpan balik. Since lepas kawen, duit dah kurang sangat. Banyak guna waktu kawen aritu. Habish duit aku. Tapi, agak sedih juga sebab duit aku masih tak lepas 6 angka lagi. Haih, kalau projek tu berjaya, berjaya ler aku lepas 6 angka. Pasni boleh aim 7 angka lak. Mana tau kan...

Hadoi, start dah kuil hindu dekat umah aku ni. Bunyi seruling dia dah start dah. Nak sambung balik le tu. Seharian dok dengar bunyi tu, rasa cam nak terbalik dunia aku. Harap-harap malam ni jangan le pakai mic. Kalau tak, ada yang aku lawan dengan home theatre aku ni karang.... Hari-hari macam ni. Aku nak cepat-cepat pindah le. Tak larat dah aku ni. Rasa macam aku lak jadi india. Arghhhh.....,,,,,

Adios amigos, kepala aku dah berserabut. Nak kuar gi kerja.

20:28 140409

Sincerely;

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!