Pages

Thursday, June 25, 2009

Test posting guna e71.

Aku dekat klinik kesaihatan ni. Wife tengah check-up. Ramai gile orang. Mati kering la aku tunggu. Ada dekat 30 orang queue ni. Walaupun bukan aku yang mengandung, still rasa rimas juga.

Tapi takpe. "demi cintaku padamu..." aku ok kan juga la. Takkan nak kata jangan atau "jom balik!". Kejam benor aku ni. Suasana kat sini boleh tahan la. Aku memang tak suka klinik atau sepital ni. Jadi ngantuk hidu bau ubat. Bising lak tu. Haih, suasana tak macam klinik. Bukan ke kita patut diam bila dalam klinik?

Petang ni aku pergi tonton transformers. Revenge of the fallen beb. Excited ni. Tengok dengan wife. Apa agaknya citer kali ni kan? Korang dah tengok? Jangan nak bagi spoiler erk. Aku taknak tahu.

Ok la. Aku stop dulu. Suasana tak aman. Macam pasar ikan. Chow beb!

This message has been delivered to your e-mail account by the Celcom Multimedia Messaging Service Centre (MMSC) and was originally sent by subscriber number 60195595765

You have received this Multimedia Message in your email inbox and it has been reformatted in order to be visible in your email client. However, Multimedia Messages have slideshow like qualities that are best viewed with the MMS capable player located in MMS capable devices or in our Web based MMS Player.

This message can be viewed as it was originally intended

To view this message as it was originally intened click on the button below...

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!