Pages

Friday, October 23, 2009

Moto GP & Peluang Seumur Hidup.



 Terpanggil untuk update blog hari ini. Bukan apa, excited sangat. Seronok sebab esok dapat tengok Moto GP from Grandstand for the first time. Tak mampu kalau nak beli tiket dia. RM2000 tu. Nasib baik la dapat free. Itu pun sebab Along kena standby dekat Sepang. Thanks a lot Along. Kalau takde peluang ini, tah bila lagi dapat tengok.



Esok bila sampai dekat sana, aku nak ambil gambar motor-motor tu banyak-banyak. Hopefully la seat grandstand aku tu tepi trek tu je. Senang aku nak ambil gambar. Malam ni aku dah cas full dah bateri kamera aku. Esok kalau ada rezeki, aku nak pergi beli tele-lense lak. Dapat la aku ambil gambar-gambar tu setepat yang mungkin. Ini peluang sekali seumur hidup ini.

Oops, lupa lak nak bagitau. Itu latest gambar kucing aku. Semalam aku snap. Sekarang ini seronok sangat main kamera. Dah pandai guna manual setting. Best giler.

"Rich men build wealth, successful men build network."

Sincerely;

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!