Pages

Saturday, December 26, 2009

Sinar: Adni Liyana


Hola,

Ni kat sini aku nak tunjuk sesuatu yang sungguh dasat. Inilah gambar terbaru. Sinar hidup aku. Adni Liyana Binti Azdan Hariz. Anak aku dilahirkan jam 12:08 tengahari di Hospital Raja Permaisuri Bainun. Aku bersyukur sangat ke hadrat Ilahi. Tak ada yang lebih penting dari keselamatan dan kesihatan anak dan isteri aku. Bersyukur sangat kerana selepas 6 jam yang mencemaskan, akhirnya dia lahir ke dunia.

"Rich men build wealth, successful men build network."

Sincerely;

4 comments:

  1. welcome to the world Adni Liyana Binti Azdan Hariz :)

    ReplyDelete
  2. wah...azdan...aku nih dylla...dh tukar nickname...hahaa...wah...comei beb...mcm lily...alhamdulillah, slmt lily melahirkan ADNI LIYANA...tahniah beb dh jdi bapa...jga anak n isteri baik2 ye beb...ko jgn wat hal lgi...hahaha...

    ReplyDelete
  3. woooo cepatnya masa...!!! rasa macam baru je you kahwin. Now dah ada baby dah. Pakai nama I lak tu.. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hihihihihi kirim salam kat wifey. Selamat datang ke dunia Adni Liyana from aunty Lyana. hihihi

    ReplyDelete
  4. hahaha... sama erk. kebetulan tu. tu la. kejap je masa berlalu. baby adni ckp adiah lahir dia jgn lupa bagi. hehehe..

    ReplyDelete

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!