Pages

Saturday, January 02, 2010

Laptopku Hancur Di Baling Ke Lantai.

Apa dah jadi ini? Laptop ku sudah jahanam.
Hati sakit, kaki sakit, poket pun sakit.
Nasihat aku pada semua,
jangan marah time guna laptop,
dan jangan guna laptop time marah,
padahnya LCD display berderai.
Nasib la isi dalam OK lagi.
Haih. nape la aku gi baling laptop tu.
Marah sangat, kan dah terlupa.
Sedihnya. Laptop kesayangan aku tu.
Aku beli dengan hasil usaha keras aku.
Orang lain tak faham.
Betapa seksanya aku nak beli laptop tu.
Bukan seribu dua, tapi 6000.
Tapi lepas diskaun, dapat la RM3000 je.
Mahal la juga kan.
Uwaaa....

"Rich men build wealth, successful men build network."

Sincerely;

3 comments:

  1. apsal laaa ko baling...ko bg je trus kt aku...sure slmtnye...ko nih dh truk nih...len kali tgh2 marah, g amik wudhuk bg cool...bwk mengucap & istighfar bnyk2...

    ReplyDelete
  2. aiiii...laptop rm6000..pakai alienware ker?..

    ReplyDelete
  3. huhuh... alienware mana dpt 6000 bro. paling kurang pun 10k sebijik alienware. pkai hp pavilion business class jer.

    ReplyDelete

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!