Pages

Monday, January 04, 2010

Lingkup La Keyboard Aku tu...,

Thud.. thud.. thud...,
Fuhh. Boleh tahan budak2 dekat cyber aku ni.
Dik, keyboard tu bukan tempat lepas tensen.
Haih. Kalau macam ni, kilang keyboard pun boleh tutup.
Takpe2. Sabar. Ni la dugaan wat cyber ni.
Maintainance tu yang jenuh.
Nasib la aku boleh wat sendiri ke semua tu.
tapi buat sendiri pun, still nazak juga.
Treng... treng... treng...,
Hahaha. Yang ni aku punya keja.
Aku pasang lagu rock kapak je dalam kedai.
Bagi semua layan nostalgia punya.
So far, ramai yang follow.
Pakat menyanyi bersama.
Seronoknya aku ada kedai sendiri.
Walaupun tak berapa ramai orang,
tapi kepuasan tu tetap ada.
Budak2 unikl pun dah ramai yang register.
Ada la yang jadi regular customer tu nanti.
Ok la. Aku kena sambung kerja balik.
Tapi aku nak bagitau korang semua.
Aku hAPPy!


"Rich men build wealth, successful men build network."

Sincerely;

1 comment:

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!