Pages

Thursday, January 07, 2010

Projek Naiktaraf Apartment.

Inilah dia projek yang sedang aku uruskan.
Projek naiktaraf apartment.
So far, projek ni dah berjalan sekitar 80% dah.
Tinggal sikit je lagi.
Walaupun aku ni sebagai Project Manager je,
tapi aku tetap buat kerja aku.
Hari-hari pergi pantau kerja budak-budak Indon ni buat.
So far, aku sangat bepuas hati dengan kerja diaorang.
Tapi, ada juga beberapa perkara yang perlu diperbaiki.



Dalam pada tu, aku sedang uruskan projek website.
Perak Integrated Network Services.
ini pun projek besar juga.
Costing kira-kira 15,000.
Tapi apa nak kisah, ini anak syarikat kerajaan negeri.
Sure funding besar punya.

Projek wireless aku pulak terbengkalai sekarang ini.
Bukan sebab kontraktor bermasalah,
tapi funder yang bermasalah.
Potensi tinggi projek ini memandangkan aku nak venture dengan politeknik.
1-user kalau share dengan politeknik, RM20.
Politeknik dapat RM10 per user.
Untung gila tu.
Tapi takpe la. Jangan cerita untung.
Melayu ni kalau bisnes, untung je kira.
Rugi tak kira pulak.

Ok la. Aku nak stop dulu.
Nanti aku menulis lagi.
Walaupun hari dah siang, tapi aku mengantuk lagi.
Malam tadi aku balik jam 04:30 pagi.
Banyak keje aku kena buat. 

"Rich men build wealth, successful men build network."

Sincerely;

1 comment:

  1. lorr...sian ko...aku dh try contact dorg2 ni...jwpnnye urm...

    ReplyDelete

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!