Pages

Saturday, January 09, 2010

Myvi: Tragedi Di Cameron Highlands.



Kaboom, Ketebaboo...

Lebih kurang macam itu le bunyi kereta aku bila terbabas.
Aku pun tak sangka.
Tergamam beb. Bukannya senang aku nak terbabas.
Suasana hujan renyai-renyai menambahkan lagi sayu dalam hati ni.
Paling aku risau, kakak aku dengan anak dia.
Aku ni kalau patah ke, bengkok ke, takpe lagi.
Tapi kalau akak dengan anak buah aku,
susah nak menjawab nanti.
akak aku cedera juga. Kena 2 jahitan.
Anak buah aku ok. takde apa sangat.
cuma salah urat je pada jari dia.
Kereta aku tak penting.
sungguh pun kereta aku hancur, yang penting orang dalamnya.
Terbukti berkesan bucket seat tu.
Kalau tak, mungkin dah patah bahu akak aku.
Betul-betul grip badan, bucket seat tu.
Bila tengok-tengok, baru tau kereta aku dah hancur.
Tayar depan kereta aku dua-dua dah patah.
Bumper depan aku hancur. side skirt, side fender semua hancur.
Peliknya tingkap semua ok. Tak retak pun.
Mungkin sebab aku bawa slow je.
30km/h je tu. Time corner.
Tahla. sekarang ini aku takde kereta.
susah hati aku.
Macamana aku nak kerja.

Cari motor camnie la? Ada berani?

 


"Rich men build wealth, successful men build network."

Sincerely;

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!