Pages

Thursday, January 28, 2010

Lagi Projek Gila-Gila. Jangan Jadi Gila Sudah!

I am back....!
Lamanya tak update. Apa dah jadi?
Sebenarnya aku ni terlalu sibuk dengan kedai aku.
Ditambah pula dengan projek terbaru.
Apa projek terbaru??
Aku nak buka kedai PC.
Yang macam kedai-kedai cina tu.
Barang penuh 1 kedai.
So far mengikut pengiraannya,
modal sekitar RM250,000.00.
Tak pasti lagi kalau bertambah lagi.
Memandangkan kawan aku, K.E nak bekerja dengan aku.
Jadi, aku berani lah nak teruskan projek gila ni.
Dahsyatnya apa, kawan aku ni sanggup berhenti kerja di Lowyat.
Sanggup jual kereta semata-mata nak balik Ipoh dan kerja dengan aku.
Jadi, takkan aku tak boleh berkorban sedikit.
Apa nak kisah dengan kertas kerja ataupun penat lelah.
Insya'allah semua tu akan berbalas.
Kedai PC ini insya'allah akan jadi stepping stone aku.
Untuk maju lagi dalam bidang pembekalan.
Plan pertama sebaik sahaja kedai ini dibuka,
aku nak daftar dengan Politeknik Ungku Omar.
Nak wat agreement sedikit.
Memandangkan aku ada sedikit connection dengan pegawai-pegawai dalam politeknik tu.
Projek wireless aku masih lagi belum berjalan.
Nak kata macamana. Modalnya kurang. Nak dikumpul, bukannya sempat.
Aku masih lagi nak teruskan dengan projek wireless ni.
Ini projek duit segera. Memang dilancarkan saja, customer dah queue.
Bank manalah aku nak rompak ini kan.
Oops, jangan tulis sebarangan.
Nanti kena tangkap macam kes bakar gereja tu.
Hehehe.
Apa-apa pun, aku mengharapkan yang terbaik dan Allah Maha Mengetahui.
Aku Redha sepenuhnya.


Ok ler. Boring lak korang baca posting aku.
Always tentang bisnes dan buat duit.
Nak kata macamana, itu je yang ada dalam kepala ni.
Apa-apa pun, teruskan sokongan kamu semua.
Aku sangat berterima kasih.


"Rich men build wealth, successful men build network."

Sincerely;

4 comments:

  1. tahniah beb...senang aku nk beli software ke ape ke...kasik disekaount kt aku ek...
    smoga rezqi ko sekeluarga bertmbh2...

    bertmbh2 juga, amal jgn dilupe

    ReplyDelete
  2. hahaha... confirm.
    datang je kedai aku nnt. aku bagi discount org perak tengah. sure ko balik "nyeghongin" je nanti. hahaha...

    ReplyDelete
  3. tahniah bro..dah bertambah lagi bisnes ko...nanti boleh ler aku jadikan kedai ko jadi pembekal barang2 komputer...aku selalu ambik barang2 ngan orang cina jer..ada projek apa2..hello2 ler kat saya...

    ReplyDelete
  4. Confirm. Sure boleh punya.
    Sekarang ni memang nak kembangkan bisnes.
    Sampai 1 level boleh tubuhkan Syarikat Holdings.
    Time tu maybe baru slow down.
    Tah2 time tu lagi laju cari duit.
    Hahaha...

    ReplyDelete

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!