Pages

Wednesday, April 20, 2011

Diablo 3 Trailer : Games Kesukaan Aku

Setelah Diablo 2: Lord Of Destruction aku tamatkan dulu, dah beberapa tahun jugalah aku tak sentuh games. Ada juga aku cuba games yang lain, tetapi Diablo tetap beraja di hati. Hari ini, baru dapat layan trailer Diablo 3. Tak sabar betul aku nak cuba games tu. Tapi sejak jadi bapa ni, tak bolehlah nak fokus layan games je kan. Maybe ambil masa setahun juga kot baru boleh habiskan games ni.

Anyway, enjoy the video. Diablo 3 Trailer.

"Memandang ke belakang, yang ada kesan langkah penuh berdarah. Lantas, melihat ke hadapan, yang wujud jalan onak berduri. Tapi tak mungkin berdiri di sini, terdiam dan terpaku. Kerana putaran hidup memaksa aku melangkah, walau setapak. Langkah berdarah jadi pengalaman, buat pedoman melalui jalan onak berduri."

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!