Pages

Friday, April 15, 2011

Protes : Apa Yang Korang Buat?

Okay, topik hari ni simple. PROTES.

Apa yang korang buat bila protes. Aku? Senang je. Jom senaraikan.
  1. Bagi orang jadi menyampah balik.
  2. Buat tak tahu je.
  3. Buat baik.
  4. Layankan aje.
  5. Pergi main pingpong lagi bagus.
  6. Bawa kereta laju-laju.
Itu je la yang aku buat. Yang sikap buruk lain, dah berjaya dibuang. Tinggal yang ini je.

Whatever pun, its a give & take. kan? Okeh, stop dulu. Tengahari update lagi. Baru pas print report ni.

"Memandang ke belakang, yang ada kesan langkah penuh berdarah. Lantas, melihat ke hadapan, yang wujud jalan onak berduri. Tapi tak mungkin berdiri di sini, terdiam dan terpaku. Kerana putaran hidup memaksa aku melangkah, walau setapak. Langkah berdarah jadi pengalaman, buat pedoman melalui jalan onak berduri."

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!