Pages

Saturday, May 14, 2011

Artikel Hilang?

Guys, terkejut aku bila akses dashboard blogspot ni. Aku terperasan, ada artikel aku yang hilang. Apa sudah jadi? Paling tak boleh terima, artikel yang aku dah set schedule publish jam 9 pagi tadi. tak sempat nak publish. Apakah blogspot diserang lanun, Captain Jack Sparrow??? Habis artikel aku yang dah publish. Even artikel nama anak aku pun hilang. Sungguh sedih.

Aku try akses dari NetworkedBlog, pun tak berjaya. "The pages you are trying to view is not found bla bla bla....". Bukan ke hodoh bunyinya tu. Arghhh, kenapalah blogspot ni nak crash time artikel aku tengah best. Dah takde kerja ke? Hopefully dia akan restore balik kepada yang terbaru. Sebelum aku mengambil langkah drastik bertukar kepada wordpress.

Blogspot, I WANT MY ARTICLES BACK!!!!

"Memandang ke belakang, yang ada kesan langkah penuh berdarah. Lantas, melihat ke hadapan, yang wujud jalan onak berduri. Tapi tak mungkin berdiri di sini, terdiam dan terpaku. Kerana putaran hidup memaksa aku melangkah, walau setapak. Langkah berdarah jadi pengalaman, buat pedoman melalui jalan onak berduri."

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!