Pages

Monday, October 07, 2013

Ribaibaru (Revival)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Aku menulis lagi. Bezanya, aku sedang mencuba dimensi baru penulisan. Mencari rentak yang telah lama hilang. Dalam tidak sedar, hampir 7 bulan aku tak menulis di blog ini. Walaupun tiada sebarang artikel, tetapi pembaca tetap juga datang berduyun-duyun. Terima kasih atas support semua pembaca yang tidak putus-putus.

Harapan aku untuk kali ini, semoga dimensi penulisan baru aku ini diterima ramai. Bagi pembaca setia blog ini, mungkin perasan perubahan minda secara berperingkat yang berlaku seiring peningkatan usia aku. Apa pun yang aku nyatakan dalam blog ini, adalah benar. Dahulu dan sekarang. Dan ianya mendefinisikan diri aku, siapa aku.

Nantikan artikel-artikel seterusnya yang akan aku cuba paparkan sekerap mungkin. Tunggu....


Hariz Trancends
- Posted Using Blogpress4Ipad

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!