Pages

Sunday, August 03, 2008

I Am An Idiot?!


Lama dah tak update blog. Terasa nak biarkan jer tak di update, tapi perasaan bersalah tu mengganggu. Jadi, aku update la sikit yang termampu. 1st of all, I'm breaking down. Masalah yang sangat serius. Why? Aku pun tak dapat pastikan. Terasa nak pergi bercuti. Mencari pengertian hidup balik. Banyak yang dah bertukar arah pengertiannya.(Apa yang aku merepek nih?!)

Aku hilang arah tuju sekarang ni. Segala yang aku buat tak kena. Why? Aku pikirkan somebody ke? I don't think so.(Like I have someone to think of?!) I don't need somebody. All I need is money. With money, I'll be happy by myself.(Again aku merepek?!) Balik dari KL ni, aku bertambah yakin, yang duit boleh buat aku happy. Aku tak peduli apa orang cakap. MONEY IS EVERYTHING!

ENOUGH!! I'm sick of this. Gonna start working like there's no tomorrow. So long and goodnight....,

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!