Pages

Tuesday, September 09, 2008

Majlis Tertinggi Bermesyuarat.

Yay! Streamyx aku dah up balik. Setelah di'block secara tetiba sebab tak bayar 3 bulan. Hampeh! Bukan aku yang bersalah, salahkan reminder aku yang tak berfungsi. Sia-sia aku wat reminder, akhirnya kena block juga streamyx aku.

So, Wats Up?? Ceh, speaking plak. Bukannya ada apa-apa yang menarik dalam life aku ni. Biasa jer. Bulan Ramadhan bulan untuk aku beribadat. So, segala event lain terpaksa di tangguh atau dikurangkan. Setiap tahun pun macam tu. Yerla, aku ada 11 bulan untuk gila-gila enjoy, cuma sebulan jer untuk mengadap Allah. Takkan itu pun nak langgar gak.

Aku ada pengumuman tergempar nak bagitau. Majlis Tertinggi dah pun bermesyuarat. Hujung tahun ni akan ada 1 lagu pengumuman tergempar. Jadi, harap korang semua bersabar. Buat masa sekarang, korang kumpul jer la duit untuk beli hadiah oke? Aku nak besar-besar tau. Kalau sesapa yang tak tau nak bagi apa tuh, aku ada siapkn wishlist. Nanti aku forwardkan. Hehehe...

Oke Oke! Times up. 9 hari dah berpuasa. Apa perasaan anda? silalah jawap di ruangan komen?

1 comment:

  1. dah 9 hari puasa eh?? saya baru puasa 2 hari, hehhehe.. =)

    ReplyDelete

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!