Pages

Friday, October 10, 2008

Back 2 Back





Hi hi pada semua. Macamana mood raya korang? Dah settle? Mood raya aku masih lagi membara. Banyak lagi rumah yang aku belum pergi. Banyak pula orang jemput beraya ke rumah diaorang. Seronoknya raya tahun nie, Allah yang lebih mengetahui. Dapat berjumpa balik dengan kawan-kawan lama, tambah memeriahkan suasana. Mungkin ini hadiah untuk aku tahun ni. Takde yang lebih bermakna.
Sekarang aku tengah rancak buat puasa enam. Macam orang tua kan. Mak ayah aku cakap, memang dah nak masuk kategori tua pun. Sabar jer la. Tapi bersyukur, sebab masih lagi berkesempatan nak beribadat kan.
Anyway, selamat hari raya aidilfitri pada sesiapa yang masih lagi beraya. Post kali ni takde apa yang menarik. Take a look at the pictures ok.

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!