Pages

Tuesday, October 14, 2008

Crank (Cerita Kelam Kabut Lagi)

Salam. Apa khabar korang semua? Aku sihat sokmo. Macam biasa le. Sekarang nih kekerapan update blog semakin berkurangan. Aku sendiri yang takde masa. Kalau ada masa pun, takde idea. Bukan senang update blog ni, umpama mengarang surat cinta. Pertama-tamanya, aku nak update pasal diri aku dulu. So far sekarang ni aku masih lagi steady, masih lagi utuh walaupun banyak masalah melanda. Bisnes seperti biasa. Perkembangan agak terhad tahun ni kerana politik yang tak menentu.
Aku di tanya oleh kawan aku. Apa maknanya CINTA? Jawapan aku; Bila kita boleh berkorban pada seseorang tu tanpa mengharapkan apa-apa balasan, bila kita boleh merasai setiap kesakitan kesusahan yang dilalui orang yang kita cintai, itu namanya CINTA. Peerless. Betul ke tak, aku tak pasti.
Akhir-akhir ni aku rasakan semakin kurang idea untuk menulis. Seperti aku ni jammed dalam sebijik kotak. Everything yang aku buat, always stuck, always block. Terasa sangat gilernya. Nak aku jerit tensen, tapi tak mampu. Lelaki kena stay firm. Tuh apa yang aku pegang. Ada banyak perkara yang aku gagal buat sekarang. Arghhhh....
Aku dah merapu dah ni. Nanti-nanti aku update lagi. Nak pergi tenangkan fikiran jap. Huhuhu...

1 comment:

  1. Banyak2 bertenang..huhu..cakap orang..diri sendiri pun..terlalu banyak bekerja..otak dah capek..keje kena jugak buat..laporan x siap lagi..iklan untuk business x siap lagi..order dari client hampir nak siap..kira tak siap lagilah tu..huhu..saya udah capek sih..anyway..bawa2 berehat..stay calm, stay cool..(^_^)

    ReplyDelete

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!