Pages

Tuesday, October 21, 2008

Back And Forth

Akhirnya..., setelah bergelut mencari merata tempat, aku berjaya. Aku telah berjaya mengumpul duit kawen aku. Hahaha... gelak suka ni. Jangan sesapa jeles. Sekarang ni, tinggal nak langsungkan majlis jer. Counting the days beb!

Tuh jer yang nk highlight tuh. Sebab tuh post yang lepas bercelaru. Cari duit. Hehehe... By the way, aku baru balik dari JB. Pada sesapa yang tak tau, ari Ahad (19/10/08) aku gi KL. Kemudiannya plan nak balik ari isnin, tapi ada hal urgent di JB. So, aku balik JB. Tadi baru la aku balik Ipoh balik. Dan kerja aku dah berlambak pending. Hampeh betul.

On the way aku balik dari JB, di Bidor, ada kemalangan. Hujan lebat sangat sampai tak nampak jalan. Kemalangan melibatkan 2 bijik kereta. Honda Civic 2.4 dengan Perodua Kancil. Yang menyeramkan, bila aku lalu tuh, driver dan passenger dua-dua kereta belum dikeluarkan lagi. Memang baru sangat eksiden. Less dari seminit. Memang sram ler. Teruk gak la keadaan waktu tu. Aku tak berhenti pun. Terpaksa kejar masa.

Ok ler, buat sementara, ini jer la yang boleh aku update. Aku nak kuar bekerja ni. So, jumpa korang in the next post.

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!