Pages

Saturday, November 22, 2008

Semalam Yang Hangat





" Sebelum engkau ke mari, Tiada resah Tiada khuatir, Menjelang kemesraanku, Yang dirindu Hanya syahdu, Mengapa itu mahu jadi teman, Mahu jadi kekasih selamanya, Aku bukan lagi mainan dulu, Telah ku campakkan kau kemana, Kelautan hitam yang ku tahu, Pasti kita tak jumpa, Semalam itu semalam, Hari ini aku hidup, Dalam dunia yang aman, Kenangan kita lucutan Kita bakar sama-sama, "


Seharian aku layan lagu ni. Bukan per, kenangan menerpa. Semalam, aku pergi lepak dengan kawan-kawan di Penang. Tue pun after aku selesai kerja kat sana. Apis, Yana dan Diba. Tue jer yang ada. Yang lain, ada hal masing-masing. Mula-mula aku jumpa yana. Amik dia dari tempat kerja. Awek nih engineer. Basic RM1800/-. jangan main-main. Tuh baru kerja 2 bulan tuh. Kuar dengan yana. Pusing-pusing penang dulu. Gi makan char kuey teow dlu. Penang Maa. Semua orang tau per yang sedap. Char Kuew Teow dia arrr.


Pastu kitaorang singgah masjid dulu, solat. Dah selesai semua tuh, baru arr kitaorang gi lepak. Gi amik apis, then terus gi kedai ikan bakar kat batu maung. Pergh, mmg best arr mkn kt situ. Kedai Standard. Bila kitaorang dah settle makan, baru la si Diba tepon nak datang. Tunggu dia datang jap. Pastu terus gi mkn char kuew teow kat tempat lain. Kerja makan jer kalau kuar dengan diaorang ni. Sempoi.





Semalam aku gi amik barang untuk supply. Penuh keta aku. Nanti aku attach gambar. Korang tengok ler. Nasib myvi. Kalau Neo, mau letak atas bumbung dah. Huhuh...
Arinie lak, aku nak pergi Sabak Bernam. Makan seafood beb. huhuh... Asid Laktik tinggi ni. Tapi belasah jer la. Kan2?? Ok kawan-kawan. Wish me luck. Life is getting more interesting day by day.

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!