Pages

Saturday, November 29, 2008

Tak Sia-Sia Bagi Salam

Isk, sejuknya malam ni. Jam menunjukkan pukul 2:03 Pagi. Diulangi, PAGI! Adoi mata, ngantuk la ko. Nape la ko ni degil sangat. Aku dah bagai nak terjojol bijik mata ni mengantuk, tapi tak juga boleh tido. Aku baru pas baca blog member aku. Emi Erdayu. Citer pasal nama dia takde maksud. Ala, ada nyer la. Ko jer yang tak tau. Carik arr root word bahasa arabnya. Kompem ada la. Nama aku Azdan Hariz. Hariz tuh PENJAGA. Aku pun tak tau apa yang aku jaga, pintu syurga atau pintu neraka. Azdan pulak, root word nya Rashdan. Jadi sesapa yang tau maksud nama Rashdan tu, tolong ler post kat aku erk. Aku pun nak tau juga.

Terlupa nak story, dengan bangga dan riaknya, aku nak bagitau. Myviku lepas roadblock tadi. Huhu... Maunya aku tak cuak, sejak cermin aku hitam ni, risau jer aku drive. Tapi kira pasni, takde risau lagi la. Kiranya, cermin aku tuh tak cukup gelap lagi la untuk kena saman. Sayang pakcik polis. Tak sia-sia aku bagi salam.

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!