Pages

Wednesday, December 17, 2008

" Gangguan "

Big Apple Babeh!

Post "Kala Malam Bulan Hilang" ada mention pasal movie channel. Yang takde orang nak dok mengadap tv tengok, kan. Haha.. Aku sendiri pun dok mengadap semalam sampai kol 3pagi. Tuan punya sendiri pun dah mungkir janji. Best-best lak movie'nya. Dari kol 10mlm aku dok layan Astro. Macam takde kerja je. Padahal berlambak kerja, tapi wat bodo jer. Mulanya layan CSI: New York je. Tapi lepas tu melarat tengok HBO, CINE dan SMV. Tue yang terus mengadap jer tu.

Menu: Donut; Air Susu; Ubat Resdung; Kalkulator (No, No);

Hari ni pulak, dari pagi lagi ada orang wat kerja pemasangan kat bawak umah aku ni. Punya la bising. Aku nak tido tapi tak boleh dah. Gangguan. Tekanan perasaan juga le aku ni. Last-last, nie la keje aku. Update blog sambil tunggu invoice aku siap print. Jap lagi nak gi hantar invoice ke sekolah-sekolah yang berkaitan. Nie la kejenya hari-hari. Sambil-sambil tu aku tengah cuba explore bisnes baru. Nak tengok market lain.

Korang nak ushar breakfast aku pagi ni? Nie aku attach gambar. Breakfast simple gaban nya la. Takde la cam korang. Makan nasi lemak pagi-pagi. Tue memang rahmat bagi aku kalau makan nasi lemak pagi-pagi.

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!