Pages

Wednesday, February 18, 2009

Expenses aku? Korang lak?

Dalam sebulan kan, berapa perbelanjaan korang? Ada tak korang tulis?...,
Kalau aku la kan, memang sentiasa tulis. Jadi boleh kira la perbelanjaan tu berapa sebulan....,
Korang nak tau ke berapa perbelanjaan aku sebulan? Purata la erk....,
Kalau nak precise, payah la pulak....,
Sebab every month pun vary perbelanjaannya....,

Ini perbelanjaan aku sebulan....,
Jangan terkejut yerk....!,

Minyak Kereta : RM500
Tol : RM300
Makan : RM300
Kereta : RM650
Bil-bil : RM1300

Itu la secara general-nya. Tak nak tulis detail sangat...,
Tapi dahsyat la kan. Minyak Kereta dengan tol je dah dekat seribu...,
Bisnes kan. Macam tue la. Bila perlu travel, kena travel la...,

Korangnya expenses camner? Kongsi-kongsi la. Especially tips berjimat tu...,
Aku pun nak berjimat juga. Tapi sekarang ni belum boleh lagi.

Ok la. Aku sesaja nak menulis pagi ini. Aku nak kuar kerja ni...,
Nanti petang aku sambung lagi..., orait...?


Sincerely;


No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!