Pages

Wednesday, February 25, 2009

I'm Alive & Blogging

Pagi yang muram hari ini...[Like that matter]. Last night dah la tido lewat, pagi ini lak bangun awal, macam hampeh.[like I care] Keje yang banyak sangat sekarang ini[like I care]. Menghitung hari[I do care]. Apa masalah ko ni?[I don't care].

Hahaha...[Please don't care]

Sesuka nak menulis tentang situasi jiwa aku hari ini. Kocakan/debaran yang mengalahkan akademi "fantasi"a lagi tu. Apa rasanya?[Doesn't matter]. Yang pasti, hari-hari aku lalui lebih mencabar.

Kenapa menulis macam orang gila?[who care?]

Saja nak mencuba penulisan cara baru.[Do you care?]

Secara globalnya, tiada perubahan ketara dalam hidup aku. Hari ini macam biasa. Pergi kerja, balik kerja. Kenal orang baru, jumpa klien baru, cari kerja baru.[ko je yang lama] Aku dah beli PDA baru.[most important news] Service Nokia N72 aku dah pun ditamatkan. 5 tahun dan masih lagi berfungsi dengan cemerlangnya. Tahniah N72.

By the way, hari ini aku pergi ke sekolah SK Wira Jaya. Niat di hati nak jumpa Guru Besar. Apakan daya, Guru Besar mesyuarat pula. Alangkah kecewa rasa di jiwa raga ku ini.[padan muka] Tapi, aku tabahkan hati, bekerja dengan cekal. Sejak aku betul-betul fokus pada kerja aku ini, nampaknya dah banyak perubahan yang berlaku. Walaupun masih takde income masuk lagi, tapi job dah banyak pun aku buat. Lega.[Terima Kasih Tuhan]

Ini je la short update.[Nak bagitau.... I'm Alive & Blogging]


Sincerely;


No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!