Pages

Monday, April 06, 2009

Terhapdet la pulak!!!

Hi guys,

sorry lama dah aku tak hapdet blog. Alkisah, aku ni sekarang sibuk dengan kerja. Hari-hari kol 9 pagi dah kuar pergi kerja. Baliknya pulak, kol 12 malam karang. Tapi, syukur sekarang ini job bagus. Ada rezeki aku. Amin.

Mesti ramai yang tertanya, apa la kisahnya aku sekarang ini lepas kahwin. takde apa pun. Biasa je. Tempoh suai kenal sekarang ini. Siapa kata bercinta lama dah kenal betul-betul. Fakta salah tu. Sekarang bila dah kaen, baru la kenal pasangan betul-betul. Ragam yang pernah tengok, belum tengok, semua ada. Yang paling penting, sabar dan bertolak ansur.

honeymoon kat mana? Yang ini memang sangat suka dijawab. Kami honeymoon di tempat kerja aku. Sebab ada job banyak hari tu. Jadi tak dapat nak siapkan before kahwin. Lepas jer nikah 3 ari, terus balik Ipoh kerja. Sedihkan?? Dan sampai la sekarang, masih lagi belum pergi honeymoon. Harapnya, ada pendapatan lebih nanti, nak pergi berjalan-jalan di oversea. Maybe tahun depan la kot. Itu pun kalau isteri belum pregnant lagi ler.

Ok la. Aku nak menyambung kerja lagi ini. So, nanti aku hapdet lagi. Thank ye reading. You guys rock!!!

Sincerely;

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!