Pages

Friday, May 01, 2009

New Header~~

Alo korang. Ada nampak apa-apa pembaharuan tak kat blog aku? Hehe.. Aku dah upgrade dah banner tu. Jangan jeles erk. Nape aku pilih header yang ada kereta tu? Sebab, itu la tujuan Trancends dari dulu lagi. PERJALANAN.

Ilham ni datang tatkala aku terjaga dari tidur pukul 5 pagi tadi. macam dapat wahyu lak. Tetiba ternampak kereta terbang dalam minda aku. Mungkin itu la perjalanan hidup aku sekarang. Kena pantas dan cerdas. Dah tak boleh leka lagi.

Anyway, give some comment to my Header ok?? Kalau cun, kata cun. Hahaha....

Sincerely;

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!