Pages

Thursday, July 16, 2009

Aku hilang kawalan.

Kecewa! Menyesal! Sedih! Malu!

aku tak sangka, hari yang bermula indah pagi ni, berakhir dengan tragedi. aku pukul abang aku sendiri. bukan aku sedar apa yang berlaku. itu bukan diri aku lagi. aku dah hilang kewarasan saat itu. aku bersalah sangat. abang aku dah memang tak waras. aku tak boleh salahkan dia. tapi, aku tak mengakuinya. aku taknak cakap abang aku gila! aku sayang dia. saat dia di ambil oleh polis untuk dimasukkan ke hospital petang tadi, aku rasa sangat kehilangan. aku menyesal. aku menyalahkan diri aku. seandainya aku mampu mengawal perasaan, aku pasti perkara ni takkan berlaku. kalaulah mak dan kakak aku lambat mengawal aku, aku pasti abang aku akan pergi selamanya. apa yang aku tahu dari cerita mak aku, aku nak bunuh abang aku sendiri. aku nak ambil parang pancung abang aku. itu bukan diri aku. saat ini pun, aku masih boleh rasakan makhluk itu, mencari ruang dalam hati aku, untuk ambil alih badan aku. tangan aku masih bengkak, masih lagi terseliuh. Siapakah aku?? aku makin tak kenal siapa diri aku ni. aku mohon ampun sangat pada abang aku. tak terlintas aku nak pukul dia. darah daging sendiri.

Sincerely;

5 comments:

  1. Astaghfirullah al-Azim...pe ni edan???ko nih...jgn laa emo sngt beb...ko bakal jdi ayah...aku xmo kawan aku jdi pemarah mcm ni...cool beb...nti pe2 hal tel aku...story kit pasal ni...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. dylla: salah aku. ko pun tau aku ni sabar orangnya. tp bila adik beradik aku kurang ajar dengan mak ayah aku, memang aku tak boleh control. abg aku xsedar apa dia buat. patutnya aku yang kawal situasi. tp aku yg lost control.

    shoe: tu la shoe. my mistake. dia ok. ada kat GH. Wad 24 untuk pesakit mental. Menyesal sangat2 i ni.

    ReplyDelete
  4. sabar eh.. takpe laa setiap yg berlaku ada hikmahnya, ahaii

    ReplyDelete
  5. bersabar la ni. terkadang, manusia ni diuji sehingga terlupa diri. Manusia kan mudah lupa.

    ReplyDelete

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!