Pages

Thursday, August 06, 2009

Selamat Datang Amirul Hakimi.

Seperti yang dapat dilihat, JS-Kit Comment system dah pun dibuang dari blog aku. Alkisahnya, bila aku tukar template lain je, dia terus tak boleh pakai dah. Sepanjang malam tadi aku dok bertungkus lumus menyelesaikan masalah ini, tapi gagal. Lantas, aku mengklik butang remove. Puas hati aku.

Sebelum terlupa, tahniah aku ucapkan pada kakak aku, Azwin Hazrina & suami dia sebab dah pun beroleh cahaya mata yang pertama, Amirul Hakimi. Lahir pada 5 Ogos '09 jam 7++ Malam di Hospital Raja Permaisuri bainun, Ipoh. Sangat la comel baby ini. Sejuk hati tengok baby semalam. Aku wonder, anak aku nanti macam tu la agaknya. Tapak kaki baby tu sebesar ibu jari aku je. So fragile. Besarnya anugerah Ilahi. Baby yang sekecil itu pun, boleh hidup dengan tenang. Ini kan kita yang dah besar, & boleh berfikir.

Cerita kakak aku nak dapatkan anak agak sedih juga. Susahnya tuhan saja yang tahu. Akak aku pernah mengandung setahun lebih yang lalu. tapi, anak yang dilahirkan tak cukup bulan, or dalam istilah medic'nya, PREM. Amirul Hazim nama baby tu. Cuma mampu bertahan 19 hari je di dunia ini. Kemudiannya, sekali lagi kakak aku mengandung, tapi keguguran. Ini kali yang ke-3 dan akhirnya berjaya juga dia.

Dan aku masih menantikan saat isteri aku pula. Itu sesuatu yang mendebarkan tapi sangat mengujakan.


"Rich men build wealth, successful men build network."

Sincerely;

5 comments:

  1. alhamdulillah...tahniah, tahniah...

    ReplyDelete
  2. Tu la, aku ni bila tah nak pegang anak sendiri. huhu...

    ReplyDelete
  3. mesti lagi best saat ada baby sendiri nanti. congratulation! :) Ipoh juga baby ni lahir. hehe

    ReplyDelete
  4. mana ada tempat lain dah. ipoh tanahair tercinta. Peliknya, tak pernah lak dating di padang polo. hehe~

    ReplyDelete

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!