Pages

Wednesday, February 03, 2010

Super Power Myvi: Restored.

Quick tip:
" Sentiasa bertanya. Untuk maju ke hadapan, bertanya pada yang arif.
Walaupun terpaksa menebalkan muka." 

As mention, myvi is currently being restored.
Petang tadi, aku telefon Ali.
"Ali, amacam kereta aku??"
Macam itu lah lebih kurang sms aku.
Tak seberapa lama lepas itu, Ali balas.
"Side semua aku dah tukar. Sekarang tinggal tarik body je."
Hah! Tu dia. Kereta aku akan kembali beraksi.
Walau apa pun komen negatif yang orang berikan tentang kereta eksiden ni,
tapi myvi aku tetap di hati.
Bukan tak ok pakai kereta orang tua, tapi kurang selesa.
Bayangkan, sedang korang bawak kereta, tiba-tiba kereta lain tergesel kereta korang.
Memang la kita minta ganti rugi, tapi feeling atau lebih sesuai sekali, VIBE yang terhasil adalah sangat tidak seronok.
Berbalik pada cerita kereta aku.
so far sekarang ini,diaorang akan enjin keluar.
Harap-harap Perodua tune balik setting enjin aku.
Kalau tak, susah la nak kena buat sendiri.
Cadangnya nak pergi tengok petang tadi, tapi tak sempat pulak.
So, esok saja lah. Lagipun esok banyak kerja nak kena buat.
Esok kalau pergi tengok, boleh la ambil gambar.
Nanti boleh post dalam belog ni.
Hahaha[evil laugh]. 


"Rich men build wealth, successful men build network."

Sincerely;

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!