Pages

Tuesday, June 29, 2010

Result SPA


Tak payah story panjang. Inilah temuduga SPA yang aku pergi hari tu. Pergi pun sekadar menunaikan tanggungjawab sebagai seorang rakyat yang baik. Tak pergi karang, kena blacklist. Lagi susah. Temuduga berjalan dengan lancar. Walaupun aku terpaksa berbahasa Inggeris sewaktu temuduga. Nak buat camner. Result SPM aku dasat B.I dari B.M. Dapat la bahagian waktu temuduga.
Semalam aku try ler check result SPA. Sekali inilah notis yang keluar. 7 Julai baru boleh tahu aku nyer result. Hehehe... Wat suspen je SPA ni. Apa pun, aku harapkan yang terbaik. Dapat atau tak itu belakang cerita. Itu semua yang terbaik ketetapan dari Allah.
ok lah. itu je yang aku nak tulis. Hehehe... Next post kita sembang lagi.

"Rich men build wealth, successful men build network." Sincerely;

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!