Pages

Tuesday, July 20, 2010

Quick Update : TNB

Hari ini nak buat quick update je. Bukannya apa pun. Nak bagitahu yang kedai aku tak buka hari ini. Sebabnya? Elektrik kena ptng. Terlupa nak bayar bil. Tah macam mana aku boleh lupa tah. Padahal dah masuk dalam organiser dah.
So, tengahari tadi aku pergi bayar bil tnb dengan cemerlangnya. Manakan tidak, RM1400 tu. Cemerlanglah tu. Tapi, bulan ini je. Bulan depan akan lebih kurang. Dah berjimat elektrik sekarang ini.
Itu sahaja update kali ini. Sekian, terima kasih kerana membaca.

"Rich men build wealth, successful men build network." Sincerely;

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!