Pages

Tuesday, October 12, 2010

Comeback Article.

I'm Back!

Seronoknya dapat blogging after bercuti sakan. Manakan tidak, aku terpaksa bercuti blogging disebabkan kesuntukan masa. Sekarang aku kembali dengan azam dan cita-cita serta semangat blogging yang baru. Eceh! Okaylah, untuk "ComeBack Article" ni, aku nak post gambarlah. Petang tadi dalam perjalanan ke kedai, waktu berhenti di lampu isyarat, adalah sebijik kenderaan di depan kereta aku. Unik! Itu je yang boleh aku cakapkan. Terus jadi curious aku dibuatnya. Nak tahu apanya, jom tengok gambar ini.



So? Dah tengok? Unik kan? Hhehe... Sorrylah gambar cuma boleh ambil dari belakang sahaja. Actually lori ini dah diconvert jadi rumah bergerak. Serius, sebab ada orang tengah memasak di belakang itu. Design tepi dia pun sangat unik. Boleh kata pengguna jalan raya yang lain siap tertoleh-toleh lah tengok. Hahaha...

Oklah, stop here. Start somewhere later. Chiow...

"Rich men build wealth, successful men build network." Sincerely;

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!