Pages

Monday, April 04, 2011

Aerial Kereta Ku Patah.

Hati ku sakit......

Manakan tidak, niat suci nak bagi kereta bersih berkilat, alih-alih aerial kereta aku lak yang patah. Resah hati lah jawapnya. Aku pun tak tahu nak salahkan siapa. Nak salah mesin cuci tu, bukannya dia paham bahasa. Nak marah owner mesin tu, dah tentu je bukan owner tu yang buat. Akhirnya, sabo je la. Walaupun begitu, aku pasti ada hikmahnya jadi camtu. Berbelanja tu kan sedekah. So, sedekah aje la duit untuk ganti aerial tu.

Dalam pada tu, aku rasa bersyukur sebab yang patah tu aerial. Kalau yang patah tu side mirror, tak ke naya. RM300++ untuk 1 side je tau. Jangan carik sakit. Pengajarannya buat aku, pasni rajin-rajinlah basuh kereta sendiri. Jangan nak harap carwash je. Hehehe...

"Rich men build wealth, successful men build network." Azdan Hariz @ Arizs

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!