Pages

Saturday, May 14, 2011

Jom Mod Laptop...

Guys, sekarang ni aku blur sebab bercuti. Takde kerja dan tak biasa tak berkerja. So, aku nak mod laptop aku. Aku nak install Linpus pada laptop aku. Dual booting Win 7 dan juga Linux. Linux akan jadi primary OS, sebab Linux ada features QuikOS. Which means, aku boleh mula surf internet sebaik saja aku tekan button power. Simple dan terbaek. Nantikan update seterusnya. Aku akan cuba attach gambar.

"Memandang ke belakang, yang ada kesan langkah penuh berdarah. Lantas, melihat ke hadapan, yang wujud jalan onak berduri. Tapi tak mungkin berdiri di sini, terdiam dan terpaku. Kerana putaran hidup memaksa aku melangkah, walau setapak. Langkah berdarah jadi pengalaman, buat pedoman melalui jalan onak berduri."

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!