Pages

Friday, June 03, 2011

Air Oh Air!

Apa isu ni arizs? Isunya sekarang ni ialah air tak ada di Kajang. Spesifik di Saujana Impian. Paling aku benci ialah SYABAS janji buat kerja baikpulih pada 1 Jun 2011 dari jam 8:00 Pagi hingga 12:00 Tengah Malam. So, apa kes 2 Jun 2011 pun masih takde air? 3 Jun 2011 pun takde air juga. SYABAS ni syarikat yang ada organisasi ke ataupun syarikat tangkap muat je. Tak tahu ke manusia memerlukan 70% air dalam badan. Maksudnya, manusia guna air setap hari dengan banyaknya.

Guys, ini memang entry sakit hati. Sepatutnya, dah tak wujud lagi isu tutup air sampai 2-3 hari. Come on, kita dah moden sekarang ni. Bukan zaman kuno kena angkut air dari telaga. So, pada SYABAS, syabas aku ucapkan. Sebab dah berjaya menyusahkan nenek aku dan entah berapa ramai lagi orang-orang tua, kurang upaya dan juga orang-orang biasa ni.

Guys, cukup-cukuplah aku merepek kat sini. Karang berbakul-bakul lagi marah aku. Baik aku buat kerja, tenangkan minda. Next entry cerita aplikasi henpon aku. As promise.

"Memandang ke belakang, yang ada kesan langkah penuh berdarah. Lantas, melihat ke hadapan, yang wujud jalan onak berduri. Tapi tak mungkin berdiri di sini, terdiam dan terpaku. Kerana putaran hidup memaksa aku melangkah, walau setapak. Langkah berdarah jadi pengalaman, buat pedoman melalui jalan onak berduri."

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!